hit
counter
סטודיו קו אחר אינטרנט ועיצוב גרפי - שש סיבות טובות למה כדאי לכם להשקיע בקטלוג מוצרים
 
סוכן מכירות מנייר
שש סיבות טובות למה כדאי להשקיע בעיצוב קטלוג מוצרים


הקטלוג הוא כלי עזר למכירה, הוא נמצא קרוב ללקוח ומהווה קו תקשורת פתוח בניכם. מטרתו לספק מענה עבור כל שאלה שיש ללקוח על המוצר שהוא רוצה לקנות. הקטלוג צריך להכיל את כל המידע שיכול לשכנע את הקונה שזה המוצר שהוא צריך ושאצלך הוא צריך לקנות אותו.

במאמר שלפניכם ריכזתי עבורכם את הסיבות מדוע כדאי לכל בעל עסק להפיק קטלוג.
 
שירות WOW
קטלוג טוב מאפשר לכם ללוות את הלקוח שלכם במהלך תהליך המכירה מבלי להיות לידו בפועל. כסוכן מכירות סמוי הוא צמוד אליו, לא מציק, לא דוחף ומוכן בכל רגע לענות לכל שאלה שאולי תעורר. באופן הזה הוא מאפשר ללקוח לקבל החלטה עצמאית ולכם לקצר וייעל את תהליך המכירה.
 
מחזק את המסר
בעלי עסק רבים פוחדים להוציא קטלוג מחשש שיעתיקו אותם. מה שהם לא יודעים הוא שכאשר מעתיקים מהם למעשה מחזקים את המסר שלהם. הלקוחות שלנו יודעים לזהות אותנו ולכן כאשר הם נתקלים בחיקוי זה מיד מזכיר להם את המקור. כך בא לקלל יצא מברך. הרווחתם פעמיים.
 
מייעל מכירה
קטלוג נוצר על מנת לתת מענה לשאלות מהשטח. באמצעות עיצוב קטלוג חכם אשר נותן תשובות לשאלות אשר חוזרות על עצמן הרבה גם חסכתם זמן יקר וגם ייעלתם את תהליך המכירה. הכלל הוא - כאשר המידע נגיש, קל לקבל החלטות מהר יותר.
 
מקדם מוצרים מועדפים
כשחושבים לעצב קטלוג צריך להחליט מהו קהל היעד אשר אליו מיועד הקטלוג. בהתאם לכך ניתן לבחור אילו מוצרים תרצו אתם לקדם. יתכן שחלק מהמוצרים לא יכנסו, אך מה שיכנס יהיה  בהתאמה מלאה לצרכי קהל היעד הנבחר ובהתאם לקריטריונים  המועדפים עליכם - רווחיות, היצע וכד'.
 
משמר לקוחות
עיצוב הקטלוג  הינו מרכיב קריטי אשר אחראי על חווית המשתמש של הלקוח ואשר יקבע באם הלקוח 'ישאר' אצלכם. חשוב מאד לשים לב שהלקוח ימצא בקלות את מה שהוא מחפש, ולכן,  עיצוב קטלוג צריך להיות פשוט ונגיש מבחינת הגודל ושהמוצרים יהיו מסודרים בצורה הגיונית לפי מכנה משותף או 'משפחה'  דומה. עיצוב קטלוג חכם הופך לקוח עובר ללקוח חוזר.
 
מותאם אישית
עיצוב הקטלוג הינה הדרך שלכם לדבר ב'שפה' של הלקוחות שלכם. זאת ניתן לעשות באמצעות מספר סגנונות עיצוב:
עיצוב קטלוג טכני - אינפורמטיבי תפקידו לענות בקלות על השאלות שיש למהנדסים / טכנאים וכו שם הם ימצאו את המרכיב שחיפשו.
עיצוב קטלוג תדמיתי - אווירתי תפקידו להשפיע על התחושות והרגשות של הצופים בו ולחזק את האהדה שלהם למוצר או למותג.
גם וגם - קטלוג המכיל את שני האפשרויות יחד.
 

קטלוג מוצרים הינו דרך שיווקית נהדרת להגיע אל הלקוחות שלכם, לדבר אליהם, ללוות אותם ולעזור להם לקחת את ההחלטה הנכונה. אם שמים דגש על העקרונות אשר פרטתי ניתן לקצר, לייעל ואף לסגור מכירה מבלי לפתוח את הפה.
 
בהצלחה !
ואתם מוזמנים ליצור עמי קשר אם יש לכם שאלות.
ליחצו כאן ליצירת קשר עכשיו
 
 
הפוסט הבא: קטלוג ו/או אתר

 
 

יוסי ירושלמי - סטודיו קו אחר אינטרנט ועיצוב גרפי  |     |   טל: 08-8651545   |   סלולר: 052-2435131   |   studio1@kav-acher.co.il

עיצוב אתרים | עיצוב גרפי | איורים | פלאש