hit
counter
סטודיו קו אחר אינטרנט ועיצוב גרפי - מנייר לאתר - כן או לא, כמה דברים חשובים שתדעו


 מנייר לאתר - כן או לא
כמה דברים חשובים שתדעו.

במאמר הקודם הכרתי לכם "סוכן מכירות" מנייר הלא הוא הקטלוג שלכם, המשמש כסוכן מכירות קבוע אצל הלקוחות שלכם.
הפעם נדבר על סוכן המכירות הווירטואלי שלכם - האתר
והאם ניתן לשלב בין פרסום מודפס לפרסום מקוון?
 
רגע אחד, שיווק כבר עשיתם היום?

כבעלי עסקים העניין העיקרי אליו אתם צריכים לשים לב הוא, איך אתם מנהלים את השיווק שלכם.
זה לא ממש משנה איזה גודל חברה יש לכם, קטנה או גדולה, עם המון מוצרים או מעט מוצרים, החלטה לגבי אתר, קטלוג או שניהם יחד, היא החלטה של מהלך שיווקי.
 
מהי האסטרטגיה השיווקית הנכונה עבורכם? מהם הצרכים של קהל היעד שלכם? לאחר שתענו על השאלות הללו תוכלו להחליט מהו האפיק השיווקי המוצלח ביותר.
כבעלי עסק תרצו לייצר תהליך ההופך את העסק שלכם למותג אמין עבור הלקוח ומחזק אצלו את היכולת לרכוש מכם ללא חשש. זאת ניתן להשיג באמצעות השפה העיצובית של החברה - המותג, השימוש באותה שפה עיצובית לאורך זמן גורמת לכך שהלקוח שלכם מזהה אתכם ולאחר תקופה של מסרים אמינים ויעילים עבורו הוא מפתח אמון בכם.
 
העיצוב צריך להיות יפה, אבל בעיקר אפקטיבי, כלומר מתוכנן בהתאם למה שלקוח שלך מחפש ובהתאם למה שאתם רוצים למכור, לפעמים עיצוב יפה יכול לעשות את עבודת המכירה אבל לא לאורך זמן, עיצוב צריך להוביל את הקונה שיוכל למצוא את מה שהוא מחפש או להציע לו פתרונות אחרים מתאימים למה שהוא מחפש ולא יותר מזה.
 
עכשיו מהו האפיק הנכון ביותר עבורכם... המממ זאת השאלה.
 
אתר כן?
כסוכן מכירות ווירטואלי ביכולתו של האתר לחזק את תקשורת עם הלקוחות, לספק להם מענה עדכני, הוא מאפשר לנו לעדכן את התוכן שלנו כל הזמן בהתאם להתפתחות העסקית שלנו, ובעיקר, האתר מאפשר לנו להגיע ללקוחות פוטנציאלים מחוץ לגבולות הפיזיות אליהם אנחנו יכולים להגיע, כלומר ע"י זה שהלקוח מחפש מידע באינטרנט הוא יכול להגיע אלינו מכל מקום בעולם.
 
חשוב לזכור, שהעולם הווירטואלי נותן לפעמים תחושה של משהו לא מוחשי, לא פשוט לפתח בו אמון, מבחינתכם זה אומר שעליכם להשקיע מחשבה רבה, הן במילים בהן תבחרו להשתמש, והן בעיצוב האתר עצמו, כך שיהיה בנוי בצורה נגישה ונוחה, יותר מידי תזזיתיות ופירוטכניקה עלולה לבלבל את העין של הגולש ולא לאפשר לו להתמקד בתוכן אליו הוא רצה להגיע.
כיוון שהתחרות בעולם הווירטואלי רבה ולא פשוטה, אם בחרתם לבנות אתר אל תתביישו להשקיע בעיצוב שלו ותוכן מדויק - זה יכול לעשות את כל ההבדל.
 
שיווק מודפס כן?
קטלוג או כל חומר שיווקי מודפס יחזק את העולם המוחשי אצל הלקוח שלכם ע"י הנוכחות פיזית של הקטלוג במשרד שלהם. העולם המוחשי יכול לבוא לידי ביטוי גם באמצעות לוח שנה, ברכה לשנה החדשה, מתנה לפסח או כל דבר אחר שמביא אתכם עם סיבה מוצדקת לפגוש את הלקוחות שלכם.
בנוסף, קטלוג נוח לשימוש עבור הרבה אנשים, יותר קל להם לקרוא, לסמן, מתמצאים בתוכו, יש אנשים שמדפיסים קטלוגים שהם מורידים מהאינטרנט כי לא נוח להם לצפות במידע על המסך, הצבעוניות וגודל המוצרים בקטלוג אחידה לאורך כל הקטלוגים ולא תלויה באיכות המסך או התאורה בחדר, מה שמשפיע על איכות התצוגה על המסך, כך שכל מי שיביט בקטלוג יראה את אותו הצבע ואת אותו הגודל, מה שעל המסך יכול ליצור קושי בהבנת הגודל האמיתי של המוצר.
חומר המודפס על הנייר אמנם לא ניתן לשינוי, מצד אחד. מצד שני, ישנה נטייה להאמין יותר לחומר מודפס כך קטלוג מייצר אצל הלקוח שלנו תחושת ביטחון שהמידע אמין.
 
בניגוד לעולם הווירטואלי, בעולם הדפוס אין הרבה גמישות, קטלוג מודפס דורש מכם הכנה ותכנון של השיווק שלכם, לבחור לאיזה קהל אתם מיעדים את הקטלוג וכמובן איזה מלאי להחזיק שאותו אתם משווקים, בד בבד כל חידוש בעסק מצריך עדכון מחדש של הקטלוג.
 
שורה תחתונה, יוסי עזוב הכל סגור איתנו חשבון

בעולם העסקים יכולים להיות כמה אפיקי שיווק רלוונטיים אותם ניתן להפעיל במקביל. בבחירת האפיק הנכון לכם, חשוב שתדעו יתרונות מול חסרונות ותוכלו לקחת את ההחלטה הנכונה והיעילה ביותר - זו שתביא לתוצאות.
 
הפוסט הבא: איורים שונים - איור אוירה, איור מוצר, איור בלוגו ועוד שימושים נוספים בהם




מבצע מיוחד למתעניינים - 3800 ₪ במקום 4800 ₪
  • עיצוב ובניה של אתר אינטרנט תדמיתי יצוגי עם השפה העיצובית של העסק שלך
  • אחסון לשנה מתנה
  • אתר עם מערכת הפעלה קלה ונוחה למשתמש, אני מסביר לכם איך ללעבוד עם המערכת ולעדכן את האתר ואלווה אתכם בצעדים הראשונים שלכם מהרגע שהאתר עולה לאויר
* המחיר לא כולל מע"מ ומתייחס לעיצוב ובניה של 10 עמודים, אחסון לשנה

 
 

יוסי ירושלמי - סטודיו קו אחר אינטרנט ועיצוב גרפי  |     |   טל: 08-8651545   |   סלולר: 052-2435131   |   studio1@kav-acher.co.il

עיצוב אתרים | עיצוב גרפי | איורים | פלאש